dijous, 10 de març del 2011

TASCA DIMARTS 22 DE MARÇ




SÓC LLETJA
Sóc lletja. Es pensen que no ho sé? No s'equivoquin amb mi. Sé que sóc lletja. No poc agraciada, ni poc afavorida però molt bona noia, ni normaleta tirant a lletgeta, ni gens guapa però té un no sé què, no. Sóc lletja i punt. Espantosament, fastigosament lletja. M'han mirat bé? Fixin-se, no deviïn la mirada, gaudeixin de la contemplació de la meva lletjor en tota la seva esplendor. No seran pas els primers que ho faran, ja hi estic acostumada. Comentin el meu aspecte, descriguin-me en veu alta, parlin de les meves faccions amb els amics, facin-me servir per demostrar-se que interessants i que ben plantats i que ben parits i que ben fotuts que estan vostès. Es pensen que sóc una paranoica? Això és que encara no m'han mirat bé.
                                   Sergi Belbel, Jordi Sánchez i Òscar Roig, Sóc lletja




Text 1.Reescriu el text canviant el concepte lletja i redacta-ho en masculí.


Text 2. Reescriu el text fent servir un to acomplexat i dubitatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada