dijous, 24 de març del 2011

TASCA PEL PROPER DIVENDRES 31 DE MARÇ

Llegeix amb atenció el següent text i realitza l'activitat que et proposem a continuació:



Entra a l'aula, s'asseu, no diu res. Ens mira, el mirem. Primer, unes quantes rialletes sufocades, però Morrie es limita a arronsar les espatlles, i per un moment es fa un gran silenci i comencem a sentir els sons més nimis, el radiador roncant a la cantonada de l'aula, els esbufecs nasals d'un dels companys grassos.
Alguns de nosaltres estem agitat. ¿Quan dirà alguna cosa? Ens belluguem, ens mirem el rellotge. Alguns estudiants guaiten a fora per la finestra, fent veure que estan de tornada. Això duran uns bons quinze minuts, fins que finalment Morrie trenca el gel amb un xiuxiueig:
_ Què passa aquí? _pregunta.
Aleshores comença lentament una discussió _que és el que Morrie havia volgut tota l'estona _sobre l'efecte del silenci en les relacions humanes. ¿Per què ens incomoda tant, el silenci? ¿Per què ens sentim millor amb el soroll?
                                      MITCH ALBOM, Els dimarts amb Morrie

EXPLIQUEU ELS FETS DES DEL PUNT DE VISTA D'EN MORRIE (que és el professor).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada